Reisschema

1 mei 2018 - Ijsselmuiden, Nederland

In dit artikel een korte schets van onze Great Canadian Roadtrip.

Deze roadtrip begint met het vertrek vanuit Amsterdam op zaterdag 4 augustus 2018 12:40 uur. Na een bijna 10 uur durende vlucht staat de aankomst in Vancouver gepland op Canadese tijd, zaterdag 4 augustus 2018 13:35 uur

Wij blijven dan 4 dagen in Vancouver om de mooiste bezienswaardigheden van de stad te bekijken.

Op 8 augustus gaan we naar Vancouver Island, en blijven dan 4 dagen in het plaatsje Bowser. Ook hier blijven we 4 dagen om op VI een rainforrest, beren en evt. orka's te gaan kijken.

Zondag 12 augustus gaan we onze 30' 5th Wheel camper ophalen in Vancouver.
Dan gaat onze rondreis beginnen

Rondreis camper

Deze rondreis gaat ons door de dessert van Canada en the Rocky Mountains voeren.

Twee weken later, op zondag 26 augustus, nemen we dan met weemoed afscheid van de camper, om daarna door te gaan naar het vliegveld waar om 15.55 uur het vliegtuig vertrekt om ons om 18.27 af te leveren op het vliegveld van Edmonton.

Daar worden we opgehaald door Angelique, en mogen Esmée en Hermen los gaan met shoppen in Edmonton. Vanuit Edmonton gaan we door naar Thunder Lake waar we de rest van de week met onze Canadese familie gaan doorbrengen.

Maar zoals aan alle leuke dingen, komt ook aan deze Great Canadian Roadtrip.

Deze eindigt dan ook met een 5 á 6 uur durende terugrit vanuit Thunder Lake naar Calgary op maandag 3 september.

Daar vertrekt om 18.20 het vliegtuig wat ons de volgende dag na een 9 uur durende  vlucht om 11.15 Nederlandse tijd in Schiphol weer terugbrengt naar Nederland.

1. Truus:
    1 mei 2018
    Jullie hadden het al verteld, maar de routekaart maakt het concreet. verheug me op jullie verslag.
  2. Ida:
    1 mei 2018
    Ziet er leuk uit allemaal☀️😎👍
  3. Angelique:
    1 mei 2018
    And the adventure almost begins ! Only 96 more sleeps. Hehehehe.
  4. Alexandra:
    1 mei 2018
    Oh dat word genieten, we volgen het graag en als jullie er straks met net zoveel plezier als ons op terug kijken is het goud waard. Succes met de voorbereidingen. Groetjes Alexandra
  5. Jacco:
    2 mei 2018
    Succes met de voorbereidingen
  6. Aline:
    29 juni 2018
    Leuk om jullie straks te volgen.