7 augustus 2018 - Vancouver verkend

7 augustus 2018 - Vancouver, Canada

Het is hier nu 23.12 Pm, wij gaan naar bed en Nederland wordt wakker op 8-8-2018.

Op 6 en 7 augustus hebben wij twee dagen intensief door Vancouver gereden en gewandeld. We zijn naar Lynn Valley park geweest om een suspension bridge (hangbrug) over te lopen, en een aantal watervallen te bekijken. Dit lag in een oerbos waar bomen staan van zeker 1 meter doorsnee. Heel imposant om te zien. Ook zijn we in Langley park geweest vanwaar je de skyline van Vancouver goed kunt zien. Hier zijn we zowel overdag als ‘s avonds geweest. Heel mooi verlicht dan.

Een ander park waar we zijn geweest is Lighthouse Park, waar een kleine vuurtoren staat met daarom rotspartijen die weer een heel ander beeld op skyline van Vancouver geven.

Uiteraard zijn ook de nodige winkels bekeken in downtown Vancouver, vlakbij Chinatooown en in Burnaby.

Vanochtend de dag beginnen met een ontbij bij Ihop. Gigantisch wat een ontbijt!!

Vanmiddag in een park geweest midden in de stad, Deer Lake park, leuk om te wandelen en een oase van rust.

Op dit moment zijn de koffers gepakt om morgen op weg te gaan naar Vancouver Island.

Voor nu zeg ik welterusten en tot de volgende blog

1. Hettie:
    8 augustus 2018
    Heel anders dan in NL wat een afwisseling in parken. Ga zo door wij lezen het graag en leven mee
  2. Margreet:
    8 augustus 2018
    Mooi man, sluit me bij Hettie aan.
  3. Peter:
    👍👍
  4. Alexandra vd haar:
    Wij houden sinds vorig jaar ook van IHop ❤
  5. Ida:
    8 augustus 2018
    Leuk om dit zo allemaal mee te lezen!! Leuke foto’s👍
  6. Mieke:
    8 augustus 2018
    Al weer verschillende dingen gezien in korte tijd. Erg leuk om op deze manier jullie reis mee te beleven en er ook nog foto's bij te zien. Zijn de winkels alleen bekeken (haha) Ik verbaas me er altijd over dat de parken in grote steden zo rustig kunnen zijn. Dat is in Vancouver dus niet anders. Super leuk allemaal, blijf genieten en laat ons mee genieten.
    Dkus
  7. Angelique:
    Awesome guys ! Enjoy !!
  8. Gonnie:
    8 augustus 2018
    Ziet er allemaal goed uit👍. Geniet er van. De kids al naar de kapper geweest? Veel plezier op Vancouver Island. Groetjes uit Bretagne, Frankrijk
  9. Aline:
    9 augustus 2018
    Leuk om jullie te volgen en te lezen over jullie belevenissen.
  10. Ida:
    10 augustus 2018
    We zitten wel in tijdverschillen,maar ik wil Esmee toch even feliciteren! Joyce,HJ en Hermen jullie ook gefeliciteerd! Maak er een leuke dag van🎉🎉🎉
  11. Ida:
    10 augustus 2018
    Weer leuke foto’s!! Hermen bij de kapper👍