13 augustus 2018 - van Hope naar Kelowna

13 augustus 2018 - Hope, Canada

Oeps, al wakker en het is pas 6 uur inde ochtend. Nog maar even omdraaien, maar om 6.45er toch echt uit. Vandaag staat de route van Hope naar Kelowna in het navigatiesysteem ingesteld.

Een eindbestemming qua camping moet nog gezocht worden. Maar dat doen we wel zodra we ergens stoppen voor koffie of eten.

Onderweg kwamen we een aantal geiten tegen lands beide kanten van de weg. Dus ... remmen, alarmlichten aan en foto’s maken. In de middag aangekomen in Kelowna, en daar op oek gegaan naar een camping. Het werd een National Paks BC campgrounds, in het Fintry National Park waar we qua voorzieningen op ons zel& waren aangewezen. Voor 1 nacht geen enkel probleem.

Aangezien we in Vancouver een BBQ hebben gekocht is deze door Hermen in elkaar gezet, terwijl Joyce en Esmėe de camping en strandje hebben verkend.

Helaas was het water veel te koud om in te zwemmen.

Na het eten zijn we nog met ons allen even naar het water gelopen en ook het doolhof bekeken wat Joyce en Esmée hadden gevonden in het bos.

Alhoewel Hermen nog geen rijbewijs heeft, heeft ie toch zijn eerste kleine ritje op de camping gemaakt in de truck.

Ook deze avond was het alweer vroeg bedtijd. Rond 22 uur waren alle luikjes weer gesloten