14 augustus 2018 - van Kelowna naar Revelstoke

14 augustus 2018 - Kelowna, Canada

De  volgende reisdag is weer aangebroken. Op ons gemak wakker geworden, ontbeten en daarna alles reisklaar maken.

• Luifel inrollen,
  • Bedden wegruimen van Hermen en Esmée,
  • Slide-outs inschuiven
  • Poten indraaien,
  • Truck aankoppelen

De afstand was vandaan iets meer dan 200 km, dus goed te overzien.

Het einddoel was een camping in Revelstoke “William Lake Campground”

Onderweg zijn we langs “the Last Spike” gereden. Op deze plek zijn

In 1885 ruim 4800 km spoorrails met elkaar verbonden. Dit zijn de rails van oost naar west Canada

Nadat we op de camping waren aangekomen, was er wel een full-service plek, maar die was vanaf 17 uur pas beschikbaar.

Daarom de Fifth-Wheeler afgekoppeld en zijn we Revelstoke in gegaan.

Daar was niet veel te zien. Wel een kleine wandeling langs the Colombia River gemaakt.  Ik zou deze rivier die nu een redelijk rustig stroompje is, wel eens in het voorjaar willen zien.

Om 17 uur hebben we op de camping de Fifth-Wheeler opgesteld voor de nacht. Helaas zijn er geen kampvuren toegestaan, dus heeft Hermen ‘s avonds een propaan gashaard gehuurd waar we lekker bij hebben gezeten.

Voordat we naar bed gingen alles goed opruimen, want weer werd gewaarschuwd voor beren op camping